Futura I-IV Yritysalueet Kiinteistöt Vaasa Parks Ajankohtaista Yhteystiedot

AJANKOHTAISTA

Tiedote 27.5.2017 klo 14.30
27.05.2017

Futura III-talon Flow –ravintolassa, osoitteessa Yrittäjänkatu 13, syttyi tänään lauantaina aamupäivällä 27.5.2017 palo, josta tuli automaattinen palohälytys pelastuslaitokselle hieman klo 10 jälkeen. Palokunnan saavuttua paikalle tilanne saatiin nopeasti hallintaan. Palo syttyi lieden päälle unohtuneesta muovilaatikosta, mihin palo saatiin myös rajattua. Sammutustyön yhteydessä rikkoutunut ikkuna on korjattu väliaikaisesti turvalasilla ja lopullinen korjaus tullaan tekemään heti alkuviikon aikana. Siivoustyöt ravintolassa käynnistetty ja talon vartiointitasoa on nostettu vähintään siivoustyön ja tuuletuksen ajaksi. Materiaalivahinkoja ei ole tapahtunut Futura III-talon muissa tiloissa eikä henkilövahinkoja ole tapahtunut. Futura III-toimistotilat ja yleiset tilat ovat toimintakunnossa, eikä vaaraa enää ole.

Futura III-aulapalvelut toimivat normaalisti myös maanantaina 29.5.2017.  Myös ravintola tullee olemaan toiminnassa heti maanantaina.

Vaasassa 27.5.2017

Oy Vaasa Parks Ab/KOy Vaasan Yrittäjänkatu 17 Fab